Інструменти доступності

МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ:

Можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг

  1. Скарги Споживача фінансових послуг кредитною спілкою в позасудовому порядку розглядаються згідно Закону України «Про звернення громадян» за місцезнаходженням кредитної спілки.       Споживач має право звернутися до кредитної спілки за поштовою адресою: 58001 м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 31       або за місцемзнаходженням Кредитної спілки із відповідною скаргою.                У разі звернення Споживача до Кредитної спілки «Наші люди» із зверненням (скаргою), Голова Правління кредитної спілки має розглянути таку скаргу та надати споживачеві обґрунтовану відповідь на неї протягом 30 календарних днів від дати її отримання відповідно до законодавства. Також, таке звернення (скарга) має бути розглянуто Ревізійною Комісією кредитної спілки  на найближчому після його (її) надходження засіданні з подальшим поданням висновків на розгляд компетентних органів кредитної спілки або надання письмової відповіді споживачу безпосередньо протягом місяця                                  

  2. Споживач фінансових послуг може звернутися із зверненням (скаргою) до органів, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг, та їх посадових осіб (у тому числі щодо наявності в договорах умов, що обмежують права споживачів фінансових послуг), зокрема, до:

- Національного банку України за місцезнаходженням: 01601, Київ-8, вул. Інститутська, 9,                         телефон: 0 800 505 240

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, буд.11-б, м. Київ-8, 01601.                               Телефон: 0 800 505 240,    Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45.

Форма електронного звернення громадянина (docx та pdf) на:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..                                          Веб-сайт:  https://bank.gov.ua/.

Посилання на розділ "Захист прав споживачів" на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Вимоги до оформлення (викладення) письмових та усних звернень (Закон України “Про звернення громадян”, рішення Правління Національного банку України від 14 травня 2020 року №332-рш). Запис на особистий прийом: тел. 0 800 505 240

- Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1,тел.: (044)279-12-70 - приймальня, (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія; Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

- Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області, місцезнаходження: 58011, м.Чернівці, вул. Сторожинецька, 115, тел :  (0372) 55 34 09    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 Згідно ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право на звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав.

Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про захист прав споживачів» захист прав споживачів здійснюють центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту прав споживачів, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, місцеві державні адміністрації, інші органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування згідно із законом, а також суди.

Згідно ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів» захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди.  Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

    Згідно ст. 5 Закону України «Про споживче кредитування» державне регулювання та нагляд у сфері споживчого кредитування здійснює Національний банк України, який в тому числі розглядає звернення споживачів фінансових послуг, у межах компетенції перевіряє викладені споживачами факти порушення їхніх прав та відповідно до законодавства приймає рішення за результатами розгляду звернень та у межах компетенції вживає заходів, спрямованих на припинення виявлених порушень прав споживачів, поновлення порушених прав споживачів, встановлення та усунення причин таких порушень, встановлення посадових осіб, відповідальних за виявлені порушення.

Згідно Закону України «Про споживче кредитування»  споживач має право на звернення до Національного банку України у разі порушення кредитодавцем, новим кредитором та/або колекторською компанією законодавства у сфері споживчого кредитування, у тому числі порушення вимог щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки), а також на звернення до суду з позовом про відшкодування шкоди, завданої споживачу у процесі врегулювання простроченої заборгованості.

КРЕДИТНА СПІЛКА

"НАШІ ЛЮДИ"

Код ЄДРПОУ: 26036171
Код КОАТУУ: 7310136300

Україна 58001, Чернівецька область, м. Чернівці
вул. Героїв Майдану 31

+380372 584-004
+38050 374-39-72

http://nashi-ludy.cv.ua

nashi_ludy@ukr.net

Ми працюємо для Вас:

Пн-Пт з 9:00 до 18:00
Сб, Нд - вихідні

Режим роботи у передсвяткові дні
з 9:00 до 17: 00
святкові дні - вихідні